..Ari Ini..

trase lame aku tak m’update blog aku ni.smua gara2 keja yg melambak kblkgn ini.baru2 ni aku tjumpe balik member aku yg da 3 thn lbh tak btegur di alam ciber..skrg dpt kontek balik dan mengejutkn aku mamat tu da ade anak sorg..so cute baby u 🙂

itu kisah kwn lame yg da jumpe balik..ni kisah aku akn kehilangan kawan..so sad 😦 ade sbb ttntu mamat tu kn bhenti keja..sian ko ril..lom jatuh hukum lg ko da menyerah kalah..

skrg ni rmai yg kata aku lbh ske dok layan diri sorg2..jrg kuar lepak2 cam dlu2 kala..ntah ape yg aku wat skrg ikut gerak hati aku je.malas sgt nk pk tntg hal org lain.

arini rase sunyi sgt kt opis ni..rmai yg pose so kurglah aktiviti diorg,memasing kusyuk wat keja.jam baru kul 9 lbh tp aku da pk nk buka pose ptg ni 🙂 ahaakksss

Leave a Reply

