..mERajuk..

skrg ni aku rase cam tersisih je..tatau la perasaan aku je kot..malas nk layan sbnr ye tp kawan2 aku smua ye dok bz skrg ni..takde mase da tuk aku

ptt ke aku mulakn sesi merajuk..diamkn diri wat seketika..mesti diorg prasan bl aku tak cari diorg..stop dlu nettball n futsall

mlm td pas je isyak aku da lena..lena sgt..’sori ye awk kte tak reply pn msg awk’

p/s: andai dpt keja kat air asia tu camne ye???????????????

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: