:.. dIEt ..:

adakah anda diet?…

ohhh tidak bg jawapan soalan di atas..smlm bkn diet tp takde selera..tekak da perit,hidung da sok sek,aircond kat opis ni lak cam kat kutub utara..

osmet aku sorg tgh diet sakan..tak makan nasi langsung seminggu ni..smua gara2 wat treatment kat SLIM WORLD..tuk smua sesi treatment lbh kurg 3k kn bayar..adesssssss baik gi cuti2 m’sia kan..bg aku la 🙂 nk kate gemuk sgt taklah biase2 je aku tgk..tp biaselah smua yg di buat tuk kpuasan diri sndri kan..

tgk menu diet akak ni mmg bkn selera aku..hanya makan sayur rebus,minum susu rendah lemak..lemah longlai klu aku makan tu je.. pape pung aku bg sokongan padu..chaiyok chaiyok 🙂 ihihhiihhihh

menyesal  minum vanila coke smlm..igtkn da sembuh spnh

p/s: smpi ati tak amik berat lg psl kte 😦

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: