:.. dIEt ..:

adakah anda diet?…

ohhh tidak bg jawapan soalan di atas..smlm bkn diet tp takde selera..tekak da perit,hidung da sok sek,aircond kat opis ni lak cam kat kutub utara..

osmet aku sorg tgh diet sakan..tak makan nasi langsung seminggu ni..smua gara2 wat treatment kat SLIM WORLD..tuk smua sesi treatment lbh kurg 3k kn bayar..adesssssss baik gi cuti2 m’sia kan..bg aku la 🙂 nk kate gemuk sgt taklah biase2 je aku tgk..tp biaselah smua yg di buat tuk kpuasan diri sndri kan..

tgk menu diet akak ni mmg bkn selera aku..hanya makan sayur rebus,minum susu rendah lemak..lemah longlai klu aku makan tu je.. pape pung aku bg sokongan padu..chaiyok chaiyok 🙂 ihihhiihhihh

menyesal  minum vanila coke smlm..igtkn da sembuh spnh

p/s: smpi ati tak amik berat lg psl kte 😦

Leave a Reply

