:. baca je .:

                                                            

cam2 keja aku da siapkn tuk arini..td boss mntk tlg antakan pmohonan cuti dier.12 ari bos aku coti pastu trus posting kat tgkt ats..dpt jd pendakwa jwtn tetap under jksm..bmakna skrg tggl 2 org lawyer je kat unit aku dan dibantu 4 org pembantu tmasuk aku la..yg tak dpt2 lg keja tetap kat memane pung.. hati aku ni kuat mengatakn unit aku ni bakal ditutup sbb takde pape jaminan pung dr majikan..lg lak unit aku ni takde dlm pjawatan jabatan aku skrg ni..kabar2 dr thn lps akan diambil alih oleh badan bkanun tp smpi la ni takde pung surat rasmi ye..sib baik lah gaji aku bbayar lg..

klu ikutkan hati mmg risau ssgt..uwaaaaaaaaa sedihhhhh..

p/s: ble la agak ye nk timang anak sndiri kan 🙂

Leave a Reply

