Archive for June, 2007

..bERIta GeMbiRA..

smlm dpt brite gembira..

aku da kompem keja kat cn..tiada notis2 bhenti keja..alhamdulillah

start smlm aku sibuk yg melampau..arini meja aku da cam lubuk kucing beranak..nk mengepak tangan ni pung tak lepas..lemasssssssss

Advertisements

Leave a Comment

..: SemALam :..

maybe arini bz sket..

auditt dtg after lunch nnt..aku kn soal jwb ngan audit cam biase..

semua da siap tinggal tunggu mase nk mengadap je..ehehhehehe 🙂

smlm kuar ngan fizal..lame gilerr tak dating ngan mamat tu..

tempat biase nirza kopitiam tmpt kitaorg lepak2..

smlm puas aku kenakan mamat tu..padan muka ko fizal!!!!!

tp aku ckup simpati ngan penderaan yg gf ko lakukan ke atas diri ko..

sedihh woooo..smpi lebam2 lengan ko..cam tak caye je ko kn dera..ihihihihiih

*nape ko tak kapel je ngan mamat tu??..nmpk serasi bsama..

#giloooossss ~`.> **

Leave a Comment

beSDay

happy besday..

happy besday to u n me..

happy besday..happy besday

happy besday to u n me.. 🙂

Comments (2)

:..gado lg ..:

mood baik aku tlh dicemari pepagi ni..

smua gara2 tak puas hati aku kat dier la..

bl aku mntk jasa baik dier amik cuti sempena nk celebrate

byk sgt alasan.. tak penah pung skl dier nk amik cuti tuk hari2 pntg kitaorg

29hb dier nk amik cuti cz nk anta adik ke usm,penang..

leh lak amik cuti.. tuk aku takleh lak..

ntah nape ni kali ni aku cam takleh tolak ansur..

jahat kan aku..??????

Leave a Comment

:.. cInTA ..:

Artist : Amy Mastura
Title : Cinta

Jika Ditanya Tentang Cinta
Macam-macam Lah Jawapan Nya
Ada Cinta Yang Bawa Ceria
Ada Cinta Yang Sanggup Merana
Sanggup Berkorban Apa Saja
Hilang Kawan Hilang Keluarga
Lebih Baik Cinta Pada Yg Esa

Hidup Ini Penuh Pancaroba
Kiri Kanan Masalah Saja
Jangan Lah Derita Kerna Cinta
Kerana Cinta Bahagia

Kalau Benar Cinta Itu Buta Siapa Kah
Jadi Mangsanya
Kalau Cinta Itu Cinta Setia
Nangis Ketawa Sama Hahahah
Kalau Kita Boleh Beli Cinta
Berapa Pula Harga Nya
Alangkah Indah Kita Dicinta
Kerana Hidup Kita Lebih Bahagia….

ske tgk video klip lagu amy ni 🙂 tetiap pagi ade kat tv3

Leave a Comment

:.. dIEt ..:

adakah anda diet?…

ohhh tidak bg jawapan soalan di atas..smlm bkn diet tp takde selera..tekak da perit,hidung da sok sek,aircond kat opis ni lak cam kat kutub utara..

osmet aku sorg tgh diet sakan..tak makan nasi langsung seminggu ni..smua gara2 wat treatment kat SLIM WORLD..tuk smua sesi treatment lbh kurg 3k kn bayar..adesssssss baik gi cuti2 m’sia kan..bg aku la 🙂 nk kate gemuk sgt taklah biase2 je aku tgk..tp biaselah smua yg di buat tuk kpuasan diri sndri kan..

tgk menu diet akak ni mmg bkn selera aku..hanya makan sayur rebus,minum susu rendah lemak..lemah longlai klu aku makan tu je.. pape pung aku bg sokongan padu..chaiyok chaiyok 🙂 ihihhiihhihh

menyesal  minum vanila coke smlm..igtkn da sembuh spnh

p/s: smpi ati tak amik berat lg psl kte 😦

Leave a Comment

:. JaNjI .:

aku tak ske org mungkir janji..

mmg ssh nk trime perbagai alasan bl bdepan ngan situasi cmtu..

bg aku klu kte da bjanji kte perlu tunaikan walau dgn pe cara sekalipung..

skl kte mungkir janji ssh tuk org lain pecaye tuk kali kedua..

                                                                                    

Leave a Comment

Older Posts »